11 Aralık 2008 Perşembe

Kitap arası




Sıcak ve güneşli bir İstanbul günü... Tabiat, takvimde yazılı aralıkla inatlaşır gibi. Nasıl tabir edilir bilmiyorum ama mevsimin adının kış olduğunu düşünürsek eğer, kış kostümünü değiştirmiş gibi:) umarım sonu hayırlı olur.

Havanın güzelliğini fırsat bilen İstanbul'lu atmış kendini dışarı onlardan biri de bendeniz oluyor. Şehrin en renkli semtlerinden biri Kadiköy'de buldum kendimi bugün.Örgün eğitim(!) binamın bulunduğu yerde düzgün bir kitapevi bulunmaması hasebiyle uzunca bir vaktimi sevdiğim bir kitap evinde kitaplarla birlikte geçirdim. Bu tür mekanların kendine has kitap kokusu var, vucutta bağımlılık oluşruran bir şey olduğu kesin. Uzun bir süre sayfa soluduktan sonra, soluğumu alamadığım sayfaları satın aldım. Çok değerli yazarlarımızdan sayın Nazan Bekiroğlu hocamıza da içime işleyen kelamı için buradan şükranlarımı sunuyorum.

Murat ÇeliK'in çok yakınlarda "Aşkın elif hali" adlı bir kitabı yayımlandı. Bugüne dair üzüntüm bu kitabın Kadiköy' de hiç bir kitap evinde kalmamış olması ya da hiç bulunmayışıydı. Haftaya bulmak ümideyle diyip kendimi umutlandırdıktan sonra bu kitabın arka kapak yazısını paylaşmak istiyorum. Şöyle diyor Murat Çelik :

"aşkın elif hali'nde eliften habersiz kendime ordular biçiminde lal olmuş haller içindeyim.."

Tek satır ama sadrı dağlayan bir cümle olduğu kesin...

Gün böylece sonlandı. Bugünü benle paylaşan kadim arkadaşıma da teşekkür ederim güzel muhabbeti için. Arada iyi geliyor demli çayla hasbihal... Sağolasın...


EsseLam...
Ferah-aver


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder